Min tarte här på bilden gjorde jag i en stekpanna som är 24 cm. Så då halverade jag pajdegs receptet som jag skriver här. Tar du hela receptet använd i så falla en större form. Tarte flambée är godast när den är riktigt tunn botten. Det tycker alla falla jafg